مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 آبان 1400 ساعت 10:002021-11-18اقتصادي

اجرای طرح  سکوی مدیریت هوشمند کرونا از یکم آذر در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از اجرای طرح جامع سکوی مدیریت هوشمند ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان از یکم آذرماه خبر داد.

- ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد از اجرای طرح جامع سکوی مدیریت هوشمند ویروس کرونا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان از یکم آذرماه خبر داد.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا شهرستان اظهار کرد:طرح فوق به منظور مهار و کنترل شمار مبتلایان به کووید 19 از اول آذرماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی گفت:از اول آذر با ابلاغیه سازمان امور اداری و استخدامی همه کارکنان دولت و مؤسسات دولتی موظف هستند تا کارکنانشان با تزریق واکسن در محل کار حاضر شوند.

کتابی همچنین با تاکید بر اینکه روساء ادارات باید از یکم آذرماه کارت واکسن کارمندان خود را کنترل کرده و موارد را گزارش دهند ،تصریح کرد:در طرح فوق ورود و خروج ارباب رجوع به ادارات نیز بر مبنای کارت واکسن خواهد بود و ورود و خروج بدون کارت واکسن امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه در چند روز باقی مانده به اجرایی شدن طرح فوق اطلاع رسانی طرح ضرورت دارد ،خاطر نشان کرد:ارائه خدمت بویژه در اماکن شلوغ و پرجمعیت نیز منوط به کارت واکسن خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح  سکوی مدیریت هوشمند کرونا از یکم آذر در اسدآباد

اجرای طرح  سکوی مدیریت هوشمند کرونا از یکم آذر در اسدآباد